W trosce o Wasze zdrowie


Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa pobytu, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości w trakcie epidemii COVID-19, opracowaliśmy i zastosowaliśmy szereg działań, zgodnych z wytycznymi i rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.

Hotel posiada 39 pokoi, co pozwala na zakwaterowanie maksymalnie 74 osób w jednym czasie (zgodnie z wytycznymi z Rozporządzenia Rady Ministrów). Posiadamy 2 – poziomową Karczmę, przestronne patio zewnętrzne, taras, siłownię, saunę, 210 mkw. sal konferencyjnych i biznesowych. Przestrzeń na zewnątrz i wewnątrz hotelu pozwala na zachowanie zalecanej odległości, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w hotelu.

Pokoje hotelowe rozmieszczone są w dwóch osobnych budynkach, co umożliwia niegromadzenie się ludzi w tym samym miejscu.

PRACOWNICY


  • Na teren Spichrza mają wstęp jedynie Goście hotelu i karczmy, pracownicy i dostawcy.

  • Pracownicy zostali odpowiednio przeszkoleni z procedur, zasad higieny i prewencji przed rozprzestrzenianiem się COVID-19.
  • Przed przystąpieniem do pracy pracownik jest poddawany codziennemu pomiarowi temperatury za pomocą nowoczesnej kamery termowizyjnej. Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy. 

  • Wszyscy pracownicy hotelu są zobligowani do złożenia „Oświadczenia dotyczącego ich własnej oceny swojego stanu zdrowia”. Złożenie oświadczenia związane jest z uzyskaniem zgody na dopuszczenie pracowników do ich miejsc pracy.

  • W trosce o zdrowie nas wszystkich zobligowaliśmy naszych pracowników do bezwzględnego stosowania środków ochrony osobistej takich jak przyłbice, maseczki i rękawiczki. Zasady te stosujemy w zależności od stanowiska pracy.

  • Wszyscy nasi pracownicy stosują wskazania do systematycznego używania środków dezynfekujących podczas wykonywania swoich obowiązków służbowych w dbałości o bezpieczeństwo w naszym hotelu, restauracji, siłowni, saunie. 

  • Stosujemy zasadę zachowania minimalnej odległości 2 metrów pomiędzy pracownikami wykonującymi swoje obowiązki służbowe oraz zastosowaliśmy taki sam dystans w stosunku do naszych Gości.

  • Z regularną częstotliwością przeprowadzamy dezynfekcje, ozonowanie i wietrzenie przestrzeni hotelowych.

CZĘŚCI OGÓLNODOSTĘPNE


  • Na teren obiektu mają wstęp jedynie pracownicy, Goście i dostawcy. Droga dostaw nie odbywa się w drogach komunikacji Gości.

  • Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk są umieszczone w częściach ogólnodostępnych (przy recepcji, przed karczmą, w Strefie Wellness) wraz z instrukcją jak prawidłowo dezynfekować ręce.
  • Wprowadzono wzmożoną dezynfekcję klamek, poręczy, wind, toalet wspólnych, korytarzy co godzinę oraz częste wietrzenie części wspólnych.

  • Wprowadzona została zasada maksymalnie 2 osób w windzie (z wyłączeniem rodzin wspólnie zakwaterowanych).

  • W każdej toalecie publicznej na terenie hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce.

  • Został powołany specjalny zespół mający na celu codzienne sprawdzanie wdrożonych zasad bezpieczeństwa i dezynfekcji (m. in. częstotliwość dezynfekcji w częściach ogólnodostępnych).

RECEPCJA


  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość (wyjątkiem są osoby oraz rodziny z wspólnego gospodarstwa domowego).

  • Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach a dla zachowania pełni bezpieczeństwa jest odgrodzona od Gości specjalną płytą poliwęglanową.

  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.

  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane.

  • Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu.

  • Gość otrzymuje kartę do pokoju w jednorazowym etui, która jest zawsze dezynfekowana a etui wyrzucane.
  • W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, tak jak postępujemy w przypadku każdego pracownika hotelu rozpoczynającego pracę, tak i w przypadku Gości przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru jego temperatury za pomocą nowoczesnej kamery termowizyjnej oraz prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej stanu zdrowia. W przypadku wystąpienie podwyższonej temperatury, minimum 38℃lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą. W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja gdy ma miejsce, jest zgłaszana do kadry kierowniczej.

  • Goście przy recepcji są informowani o nowych zasadach funkcjonowania obiektu oraz o przyjętych zasadach bezpieczeństwa.

POKOJE HOTELOWE


  • Każdy pokój jest generalnie sprzątany zgodnie z procedurą. Wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, piloty do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi.

  • Pokój wietrzymy przez cały okres jego sprzątania (35 minut), po sprzątaniu pokój jest również ozonowany.
  • W każdym pokoju znajdują się instrukcje: jak prawidłowo myć ręce, jak prawidłowo dezynfekować ręce, jak prawidłowo nakładać i zdejmować maseczkę, jak prawidłowo nakładać i zdejmować rękawiczki oraz podane są informacje kontaktowe do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej i służb medycznych .

  • Pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w przyłbice oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel.

  • W celu ograniczenia bezpośredniego kontaktu Gości z pracownikami sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (jeśli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, dołożenie wody, wyrzucenie śmieci czy uzupełnienie innych produktów prosimy o kontakt z recepcją pod numerem telefonu 140).

  • Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju suszarki nadmuchowe w pokojach zostały wyłączone oraz zabrane produkty z minibarków.

  • Współpracujemy z certyfikowaną pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w reżimie sanitarnym.

  • W pokoju hotelowym mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.

STREFA WELLNESS


  • Prosimy o rezerwację seansu w saunie telefonicznie (nr wewnętrzny 140), sauna będzie czynna od 6.06.2020.

  • Po wejściu do Strefy Wellness prosimy o dezynfekcję rąk.
  • Zachowujemy bezpiecznej odległość 1,5 metra.

  • Używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub artykułów, które są każdorazowo dezynfekowane lub sterylizowane.

  • Po każdym Gościu miejsca kontaktowe są dezynfekowane oraz wietrzone.

BILARD


  • Stół bilardowy jest wynajmowany tylko na wcześniejsze rezerwacje (pod numerem 140).

  • Po każdej grze następuje 15 minutowa przerwa na dezynfekcję kul i sprzętu.

KONTAKT BEZPOŚREDNI


Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 56 657 11 40.

Przydatne informacje


Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 

Na naszej stronie www.spichrz.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Hotel Karczma Spichrz
Mostowa 1
87 – 100 Toruń
tel.: + 48 56 657 11 40
tel. kom.: +48 603 381 498